fredag 27. mai 2011

Vinner av min giveaway - og vinn et Nookkit hos Hilde ♥

Hilde/Scoobie is giving one away, right now!!

All you need to do is this:

1. Follow Hilde/Scoobie's blog
2. Subscribe for the MyScrapbooknook newsletter
2. Copy this entire information and post about this on your blog, together with the May kit picture and a link back to this post at Hilde/Scoobie's blog . 
3. Make sure you also post the information about the current offer at the Nook listed below. 
3. That is it! You have until midnight May 31st, Norwgian time (GMT+2). One winner will be drawn randomly among the participants.
My Scrapbook Nook is offering a wonderful offer for a limited time only!Sign up for 6 months and receive the May kit for free......great deal, but good only while supplies last

Or Sign up for 12months and get the 13th kit free!!!!!!!!!

  Kits value between $31- $34 – Yours for only $29.50. This way we ensure that you receive a fully loaded kit each month. We will also offer combined shipping with any add-ons or goodies from the store you need.

Tell a friend and if they sign up email us at orders@myscrapbooknook.com and give us your friends name and we will give you a $5.00 store credit.

Yum, gimme gimme :D

Så er det tid for å trekke vinneren av Pink Paislee giveawayen! Beklager at jeg er så treg, hodet mitt har ikke vært helt på plass denne uka... Farlige stoffer i den hvite misten kanskje?!


Vinneren er Trine :) Grattis, gleder meg til å se deg scrappe med det... På torsdag? ;)

Ny giveaway kommer snart, tenkte kanskje å gi bort en av de kitsene fra minialbummet fra kurset i Norge? STADIG ikke fått tatt bilder av mitt eget, det er fortsatt utlånt, men har jo vist dere et par lekre utgaver av det kursistene laget, og hvis dere kikker her kan dere se hva Julia laget av det - love it! 


Vi sees plutselig :)

3 kommentarer:

Trine Brandt-Lassen sa...

Nej, for fantastisk. Jubii, jeg har vundet min allerførste giveaway! Troede aldrig det skulle ske, så tusind tusind tak. Jeps, der skal nok scrappes med den på torsdag. Glæder mig meget til en kreativ dag med dig og de andre tøser :-)

Cynthia Lloréns sa...

I just came to say hello..I love to came here and see the news!!!
Have a wonderful weekend!!
kisses and huges from Brazil
Cynthia

Anonym sa...

å JAAAA! Candy fra kurset! drømme! Jeg elsker de eplearkene vi fikk på kurset - men har enda ikke funnet det etterpå og jeg "trenger" det :)

Hvilken produsent hadde disse?