tirsdag 3. mai 2011

Årets første besøk i Birkegårdens Haver

En layout laget for Love2Scrap

Til denne layout har jeg først og fremst brukt de skjønne papirene i serien "For The Record" av Echo Park Paper, jeg ELSKER kombinasjone av sterke farger (gul, grønn, rød) i kontrast mot det litt gamle, slitte brune looket! En annen ting som er godt med denne serien, er alle de fete detaljene man kan klippe ut og bruke i skjønne lag på ens layout.



Echo Park Paper - For The Record Stamp of Approval Paper
Echo Park Paper - For The Record Apron Strings Paper
Echo Park Paper - For The Record Picket Fence Paper
Echo Park Paper - For The Record Table Cloth Paper
Echo Park Paper - For The Record Advertisement Paper
Echo Park Paper - For The Record Element Stickers
Echo Park Paper - For The Record Alpha Stickers
Pink Paislee - Artisan Tape Sage
Pink Paislee - Sweetness Alphabet Stickers
Maya Road - Velvet Stitched Blossoms yellow and pink
American Crafts / Dear Lizzy - Spring House Crocheted Flowers
American Crafts - Mini Eyelets

Jeg har utenom Echo Park Paper brukt en blomst fra American Crafts og en fra Maya Road, pluss Artisan Tape fra Pink Paislee. Den runde tag'en som hang på tapen da jeg kjøpte den har jeg brukt som en detalj rett nedenfor tapebiten.




Brad'en med en orange sopp er kjøpt på Etsy hos Aimoobaroo, den sorte dimsen med en damesilhuette fant jeg i den fysiske butikken hos Love2Scrap, hvor den også finnes i orange og grønn. Mums! Man ser disse overalt i scrappeverdenen akkurat nå, f.eks hos Maya Road og Webster's Pages, og de passer godt både til vintagescrapperen og den mer fargeglade scrapper :) For å lage en "å" i tittelen på layouten brukte jeg en brun eyelet over a'en, og for å lage "ø"'ene lagde jeg bare streker med en mørk brun tusj. Haha, ja jeg vet det så godt, jeg er dronningen av avanserte scrappeteknikker :D

Å lage denne layouten tok absolutt ingen tid, jeg bare satte den sammen uten å tenke egentlig. Jeg opplever ofte at det beste å gjøre når man scrapper er å følge instinktet; for meg går det i alle fall bare surr i det hvis jeg begynner å tenke for mye, ha ha;) Og så er jo også det viktigste for meg når jeg scrapper å ha det gøy, og å tenke gjør man da vel allikevel nok ellers i livet :D


Når jeg ser tilbake på de seneste layouts jeg har laget, har jeg slacket veldig på det med tekst... Skjerpings! Jeg tror faktisk jeg kanskje synes det er litt for tidkrevende jeg... Hjelp?!

10 kommentarer:

Vibeke sa...

Det er så moro å se at det bobler over av kreativitet hos deg!! Ser virkelig at du har fått masse ny inspirasjon!!:) Denne var helt RÅÅÅÅ!!!

Kos deg - og ha en flott tirsdag:)

Jentene i huset sa...

juhuuuu, denne var lekker fra ende til annen......ha en fin fin dag du og dine

Julia sa...

Så utrolig stilig!
Jeg er så imponert av at du får til akkurat nok pynt. Det blir såå kult!! Mange herlige detaljer.
Om det med teksting syns jeg noen ganger det kan være nok med bare noen linjer, så man husker "Story`n", sa slipper man å tenke så mye mener jeg.. ;-)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Herlig LO som alltid. Likte veldig godt luftballongen du har på. herlig!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Stilig!Digger at du klare å sette sammen så mange forskjellige små detaljer til en helhet!

Eva (Fister) sa...

Rigtig lækkert layout.

Katrine (Kat) sa...

Fedt fedt fedt ;)

Synnøve sa...

Woooow så utrolig mye lekende lekkert du har laget i det siste !! Tusen takk for herlig inspirasjon !! Just hva jeg trengte akkurat nå <3 Ha en strålende helg videre Klem

yanmaneee sa...

nike air max
supreme clothing
coach outlet sale
timberland
michael kors handbags
kate spade handbags
balenciaga shoes
adidas tubular
curry shoes
yeezy

toughth sa...

great post to read replica gucci bags reference https://www.dolabuy.su that site Ysl replica handbags