fredag 20. mai 2011

Finn 5 feil ♥

Som nevnt tidligere fikk jeg en kjempestor boks med My Little Shoeboxstash da jeg var i Norge, en giveaway jeg vant hos Gudrun. Jeg elsker å scrappe for tiden, og hadde heldigvis med meg skjærebrett, lim og en sort penn, pluss selvfølgelig mitt Fuji Instax kamera, og fikk laget en layout på turen :)


Det meste her er fra serien Home Tweet Home. Elsker de søte fuglene og de lekre fargene. Har litt problemer med å bruke noen av forsidene på MLS-ark, men de har masse flotte baksider, pluss herlige scalloped ark, ark med diecuts, alfabeter og klistremerker. Noen chipboardfigurer, og lykken ville vært fullendt ♥




Scrappet et bilde av mine to lykkelige barn som sitter så fint ved bordet klokken 10.45 søndag formiddag og spiser kakerester fra konfirmasjonen til frokost. Amanda sov faktisk til 10.15 den dagen! Hun minner meg mer og mer om sin far, ha ha ha!

6 kommentarer:

Trine Brandt-Lassen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth Helland sa...

skjønn, leken og fantastisk fargerik og ikke minst, utrolig minnerik....

Cynthia Lloréns sa...

I just loved...such a great LO!!!!I love all the details!!!
Have a nice week.
kisses and hugs from Brazil
Cynthia

Larisa sa...

Great job! The journaling looks perfectly here!
Also the sentiment is fine))

Francielle sa...

Hey you! takk for titten hos meg! denne her var herlig! så mye fantastisk du har laget den siste tiden, men det gjør du alltid! klem på!

Unknown sa...

read this replica designer bags wholesale browse this site 7a replica bags wholesale Web Site bag replica high quality