mandag 16. mai 2011

Endelig er det vår!

American Crafts har vært en solid sponsor for ScrappeHuset helt fra den spede start, og vi setter stor pris på de lekre sakene de forsyner oss med. Bortsett fra de skjønne og utrolig anvendelige Thickersene, får vi også rikelig med lekker pynt og fargerike ark... Love it!

Vi har en ny utfordring ute akkurat nå, hvor vi vil at du skal la deg inspirere av denne skjønne layouten av Kinsey Wilson:


Da jeg skulle lage denne, dro jeg frem alt jeg eier og har av ting fra American Crafts, og som jeg koste meg! De har fått bli liggende i en bunke, så skal jeg se om jeg ikke får lyst til å lage noe mer fra den om ikke lenge. Kjenner jeg er veldig glad for å lage ting med relativt simple oppsett og glade farger for tiden :)


...Og hos Multiscrap har de opphørssalg akkurat nå, med 50% rabatt på alt, og med alt det lekre de har fra American Crafts (og Sassafras Lass!) ble jeg jo nødt til å bestille hjem en bittebitteliten (*host*) kosepakke... Bilder kommer! Og snakker om kosepakker, så har jeg fått TO scrappepakker de siste par dagene... En fra Gudrun som hadde en My Little Shoebox giveaway, og en fra Hege... Blir nødt til å komme med noen bilder derfra også tenker jeg:) PLUSS at jeg visst har fått bestilt hjem en god del stash fra eBay den siste uka, og to av de helt hvite mistene fra Studio Calico... Oh salige lykke!




Jeg er forresten ferdig med layouten til kurset mitt, bildet ligger på kameraet mitt men får ikke ført det over før på onsdag når jeg kommer hjem, legger ut bilde så snart jeg er hjemme jeg :) Morsomt håper jeg det blir, med masse blomster (a la Sassafras selvfølgelig, blir vel ikke noe Primablomstkurs fra denne kanten... Noen gang...), søm (både med symaskin og broderigarn), chipboards og andre morsomme detaljer :)

Vi sees :)

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Herlig og fargeglad LO!!!!
En skikkelig happy happy dette her;)
Klem

Ifversen sa...

Mange dejlige og lækre farver! Og skønt med lidt journaling ;-)

Larisa sa...

very nice pages! I love all the details you used here) All looks great!

Vibeke sa...

Jeg digger - digger alle detaljene dine!!! Du er så flink:)