søndag 22. mai 2011

Perlevenner ♥

Se det for deg.


Du har endelig funnet den helt hvite misten fra Studio Calico, og bestilt den hjem fra USA. To eksemplarer selvfølgelig. De lander i postkassa di, og øyeblikket som du har ventet på i ca et halvt år er endelig ved å nærme seg. Du skal lage din første layout med mørk bakgrunn, full av deilige hvite splatter 




Du har selvfølgelig på forhånd bestemt deg for hvilke ark du skal bruke, det har ligget klart helt sitter du sitrende trykket "order" (og fullstendig ignorerte den sinnsyke portoprisen som dukket opp. Man skulle neste tro det var murstein du skulle bestille hjem, ikke to ørsmå beholdere med noe hvit væske). Arket er selvfølgelig fra Crate Paper, hvem har vel ikke nærstudert de nydelige verkene kunstnere som Larissa Albernaz og Christine Middlecamp lager med kombinasjonene Crate Paper/ hvit mist.




Du rister godt. Tar opp spraydingsen, og lager noen fine splatter på den ene siden av arket. I øyeblikkets iver går det deg hus forbi at du i den andre hånden stadig har flasken med mist, og det er ikke før godt over halvparten har sildret ned og lagt seg i en stor dam på arket at du oppdager ulykken.




Hva gjør du så? Heller det verste sølet av arket, scrapper ferdig layouten og leverer den som et bidrag til denne månedens skisseutfordring hos Crate Paper.




Godt du kjøpte to!



11 kommentarer:

Camilla sa...

Hahahaha. Ser deg for meg. :) Jeg har også den misten *elsk*
Det ble en kjempesøt layout da :)

Gitte Grønfeldt sa...

hihihi - sikke da noget - men utrolig flot redning på målstregen, så du fik et flot LO aliigevel. Og hvem ved - måske har du skabt en ny trend ??

Jean sa...

Ejj havde du ikke skrevet det var en ulykke ville jeg havde troet det var med vilje for det ser fedt ud :)
Men lidt æv til den høje pris at det LIGE netop var den flaske det skete med.. selvom det altså ser vildt fedt ud!!!

Sarah sa...

Måske ikke planlagt - men lækkert er det blevet.
Hav en god uge.

Unknown sa...

Ai, din copycat... Jeg smed halvdelen af min hvide mist ud over mine bukser - sorte buker. Det kan ikke gå af i vask.
Det er blevet så fint dit layout ;)
Jeg har en ny bestilling på vej, for jeg elsker elsker elsker også min hvide mist. xoxo

Julia sa...

Hahaha.. Du skriver så utrolig bra! Ser det hele for meg, nei jeg kjenner det hele for meg :-)
Jeg har også den misten på ønskelista og en gul en;-) Ble tipset om å lage mist selv med hvit akrylmaling, men det ble litt lite farge og mye vann..?!
Din ble jo knallkul, selv om du kanskje ville hatt litt av fargen tilbake..?! Det ble ihvertfall en ekslusiv LO (på alle vis)
Klem

Maggie sa...

Hahaha...kanskje dårlig gjort å le av deg, men jeg ser det så tydelig for meg. Skulle gjerne ha hørt deg da du oppdaget hva som hadde skjedd. Eller kanskje ikke...
Layoten ble råstilig, den, og den hvite flekken ser "tilfeldig" planlagt ut.

Pamela sa...

Love it! Great layout! :)

Marolle sa...

ha ha!! ja godt du bestilte 2 ;)
jeg er også bare så glad for min :)

Anonym sa...

så utrolig kjedelig!
jeg syns nå allikevel at LO-en ble fin! Hærlige farger gop flott pyntet! Si fra om du vil ha en swap en gang da! digger stilen din!

tantekrea sa...

Fint layout med en sjov historie.
Hvor har du bestilt misten henne for jeg har ledt efter den og ville elske at eje en!