søndag 8. mai 2011

Pink Paislee giveaway ♥

Mye å være happy for akkurat nå!

- Over 10.000 besøkende på bloggen 
- Over 100 følgere ( egentlig litt morsomt... Aldri fått så mange utenlandske følgere som etter at jeg sluttet med å skrive på både engelsk og norsk, haha!) 
- Min nye designerjobb hos love2scrap 
- Fantastisk vær 
- Jeg er i en kreativ steam 

...Og jeg fikk jo nettopp en kjempepakke fra Pink Paislee, som jeg har lovet å dele med dere 





For å vinne denne, som består av masse mønsterark, et minialbum og en mengde lekker pynt pluss alfabeter, skal du bare legge igjen en kommentar her for å være med i trekningen!

- Eget innlegg i bloggen din med link og bilde gir et ekstra lodd.
- Blir du følger av bloggen min, gir det også et ekstra lodd.

Og det skulle gi tilsammen tre sjanser til å vinne :)

Bare sørg for å få gjort det innen torsdag 19. mai ved midnatt for å være med i trekningen!

Ønsker dere alle en strålende ny uke:)

18 kommentarer:

Hege sa...

*sukk*
Denne har jeg lyst på altså!!!!!!!!

- Jeg har lagt inn kommentar (eller legger inn nå)
- Jeg er følger
- Jeg har lagt inn bilde og link i sidebaren på bloggen min (er det nok til et lodd til?)

Hurra for sommerværet!

klem

Torill sa...

Steinkjerdamene er tidlig ute!!
Jeg tar 2 lodd i farten jeg! For jeg er da en følger;0)
klems

Vibeke sa...

Vil feire sammen med deg jeg!!:):)
Det er så herlig at du er så kreativ om dagen:)

Innlegg her + følger er jeg jo selvfølgeig og bilde i sidebaren :)

Krysser fingrene:)

Charlotte sa...

Et stort tillykke med det flotte besøgstal! 10.000 er mange besøg! :0)

Jeg deltager gerne i den super flotte Give Away med 3 lodder.
- jeg har lagt en kommentar.
- jeg er følger af bloggen.
- jeg har linket til din GiveAway i sidebaren på min egen blog.

God ny uge til dig.

Julia sa...

Juhuuu!
Dette hadde jammen vært noe, kanskje er jeg heldig denne gangen også :-)
Tar såklart tre lodd :-)

Ha en flott mandag!
Lykken her er å få med seg shorts i skole/barnehagesekken ;-)

Toi9 sa...

Ingen sier vel nei til en slik herlig sammensatt pakke ;)
Jeg har i hvertfall lyst på den!!!
Og lykken prøves med 3 lodd.
Innlegg + følger + innlegg i sidebaren.

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

~Isabell~ sa...

heldig som får 3 lodd jeg da=) krysser fingrene

Tina Westergaard sa...

Jeg vil meget gerne være med :) Jeg ligger en kommentar og følger dig som fast læser :)

Trine Brandt-Lassen sa...

Tillykke! Alt er velfortjent og/eller noget at glæde sig over.

Jeg tager naturligvis tre lodder. Glæder mig til scrap den 2. juni.

Gitte sa...

Jeg vil også gerne være med. jeg tager 2 lod.

Guri sa...

Blir med deg å feire alt det positive :)
2 lodd på meg - kommentar og link i sidebar.

Maria Krumbaek sa...

Fantastiske ting at fejre ! Jeg er selvfølgelig følger så jeg snupper to lodder :)

Anne sa...

For en flott candy da, jeg har så klart vært følger i evigheter, og jeg legger deg i sidebaren, så hvis du godtar det så blir det tre lodd. ;)

-Sanna- sa...

Wow, for en herlig candy.
Jeg er nå følger, legger inn en kommentar og har bilde og link i bloggen min.

Liāna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Liāna sa...

С удовольствие поучаствую )
http://www.liveinternet.ru/users/rizanocka/blog#post166836228

livean sa...

Gratulerer med flotte candy-grunner! :O) Denne var lekker! ..så da måtte det bli tre lodd på meg! Gleder meg til å følge deg videre!

Инна_A sa...

Greetings... I too very much would like to take part in such tasty candy