tirsdag 10. mai 2011

Kreativ hygge ♥

Lørdag 30. april tok jeg turen sammen med ei venninne og Amanda inn til love2scrap for å feire 2årsdagen deres :) Amanda elsker å scrappe og å være med på slike turer, men ganske sjenert er hun. Da var det godt at butikkeier Pia hadde med sin skjønne datter Victoria på 8 år. Victoria og Amanda fant tonen med en gang, og de hadde jo også møttes som snarest på Scrap-A-Mania, så de fikk ordentlig hygget seg :)


Little Yellow Bicycle - Elizabeth Park Bloom Bands Paper
Echo Park Paper - For The Record Table Cloth Paper
                                                       Advertisement Paper
                                                       Element Stickers
Chatterbox - Fabulous Vintage Paper
Making Memories - Vintage Finds Stamp Book (detaljnerds vil legge merke til at danske frimerker faktisk er avbildet på dette arket)
American Crafts - Thickers
Pink Paislee - Artisan Tape Green
Jenni Bowlin - Be Our Guest Journaling Cards
Bo Bunny - Gabrielle chipboard
Fiskars - XL cloud punch

Jeg synes det var litt spennende å bruke en grå bakgrunn, er ikke ofte jeg gjør det men synes det er en flott farge å bruke som utgangspunkt. Synes også den fører til at alle fargene jeg har brukt virker ekstra intense.

Layoutsene jeg lager nå for tiden er ikke særlig tykke selv om de inneholder en del lag. Det går mest i stickers, tape og mønsterark. Enkelt og greit å jobbe med :)

Bli gjerne med på min Pink Paislee giveaway - frist er 19. mai :)

4 kommentarer:

Nadia Cannizzo sa...

Love this. So gorgeous.

Jean sa...

hvor er det bare et skønt LO.. Søde piger der bestemt ser glade ud på billedet!!

Mona sa...

Kære Gammonbaby ;-)

jeg elsker din stil og har savnet dine skønne LO's
Jjeg håber at alt er vel i dit liv og at du trives.

Dejligt at være tilbage på din blog!!

Knus

Anne sa...

Sukk, så herlig!
Fantastiske glad-farger, og jeg elsker fuglen og sommerfuglen. :)

Ha en flott feiring i morgen.
Klem, Anne.