tirsdag 31. august 2010

One of those days...

Dagen i dag har vært litt småkjip. Sofie er syk stakkars, og vi har fått brev om at hun ikke har fått plass i Amandas barnehage, noe jeg hadde fått inntrykk av at ikke skulle bli noe problem. Så nå er jeg på jakt i byråkratijungelen for å finne ut av hva man skal gjøre videre, og enhver som på et eller annet tidspunkt har forsøkt å kontakte sin kommune, vet vel hvor vanskelig det er...  Edit: Jeg har tatt et par oppringninger, og nå er det ut til at vi kanskje får som vi vil! Yey!
Sofie's not feeling too well (fever and stuff), and I received a letter today, telling that she won't be offered the daycare I was hoping for when I start working (even thought I had gotten the impression that this would be no problem at all). So, all of a sudden I have a lot to fix and lots of people to contact, and I just hate when things are so uncertain like it is now. Edit: I've done a couple of phone calls, It seems like things will be okay anyways, yey!


Den hyggelige delen av dagen har vært at Sofie har ligget og sovet mye på magen min (vil ikke sove i senga si i dag), mens jeg har lest bok. Lenge siden sist vi har hatt slike kosestunder! Dessuten har jeg fått noen herlige ting i postkassa mi. Denne pakken med de utrooolig tøffe nye mini chalkboard alphas fra Jenni Bowlin (se de gule da... Yum!), kjøpt hos A Million Little Things:
The nice part of the day has been to stay in bed with a good book and Sofie sleeping on my tummy (she refuses to sleep in her own bed today), it's really been a long time since the last time I had her sleeping there! Plus, I've gotten some goodies in the mail. This package with the incredible new mini chalkboard alphas from Jenni Bowlin, bought at A Million Little Things:



...og en nydelig pakke fra Madam Tut (eid av skjønne Heidi), med diverse lim, noen vintage boksider, en pakke Thickers, en liten saks for å klippe ut små detaljer med (som om jeg noen gang har tålmodighet til det! Men den var bare så søøøt!), og ikke minst tre ruller med vintage woodgrain Dymo!Jeg har lett etter de i en evighet!
... and a lovely sending from Madam Tut (owned by beautiful Heidi), containing glue, vintage book pages, a pack of Thickers, small scissors to cut those little details with (as if I have the patience to do that! But they were just so darn cuuute!), and three rolls of amazing vintage woodgrain Dymo! I've been searching for those for ages!


Har også et par morsomme scrappeprosjekter på gang, og i morgen er det tid for ny utfordring hos Scrappehuset! Følg med!
I've also working on some fun scrapbooking projects, and tomorrow it's time for another challenge from Scrappehuset! Stay tuned!

Vinneren av min sjokoladeRAK vil også få med et valgfritt ark av mini chalkboard alphaene jeg fikk i posten i dag, så hiv inn en kommentar her hvis du ikke allerede har gjort det, og så trekker jeg vinneren på fredag!
The winner of my chocolate RAK will also receive a sheet of their choice of the mini chalkboard alphas I received in the mail today, so leave a comment here if you haven't already, and I'll draw a winner on friday!

8 kommentarer:

Anonym sa...

nydelige lille snuppa.... stakkars, god bedring til henne!

Tøvsjur sa...

Huff stakars lita. ikke greit når de små e syke. Men hørtes koselig med ei sovanes jente på magen sin da:) E ei nydelig jente du har:)
Så bra at det ordna sæi med barnehageplass da;)

Camilla sa...

Så stor hun har blitt. :)
Håper formen snart er på topp igjen. Og du, de gule bokstavene der, skam deg! Jeg var for sent ute, og det var like før jeg gråt -helt sant.

yanmaneee sa...

nike shox
coach outlet online
nike air max
michael kors uk
kd 11
goyard handbags
russell westbrook shoes
hermes belt
balenciaga shoes
cheap nba jerseys

Unknown sa...

check these guys out replica gucci handbags view publisher site Louis Vuitton replica Bags weblink replica gucci handbags

tepesar sa...

article why not try here go to this website page top article look at here now

lares sa...

her response Dolabuy YSL these details replica gucci bags check out here replica dolabuy

thesyt sa...

d5r56r1a79 l4h77v5q74 m1e46j8u68 o2z34c7r60 q9u79w4m04 o9n24e4a91