mandag 9. august 2010

Meet my new best friend!

Man tilbringer jo noen timer på nettet, og da kommer man av og til over små og store skatter der ute. Mitt nyeste funn er en supersøt liten nettbutikk ved navn Torendi, som selger stash fra USA og Japan.
I recently found this really cute online store called Torendi, where you can find little crapbooking treasures from USA and Japan.



Etter som det var halv pris på mye av det, og det bare var sååå mange søte ting, var jeg jo nødt til å bestille hjem noen godbiter.
Most of the items were marked down to half price, and since there were sooo much cute stuff, I just had to order some goodies.

Chipboardfigurer og alfabeter fra Cosmo Cricket,og stash fra Sassafras Lass og Bam Pop!
Chipboard accents and alphas from Cosmo Cricket, and stash from Sassafras Lass and Bam Pop!


Rosinene i pølsa var disse to übercute stemplene! Det ene formet som et retrokamere, det andre som en kakebit. Hvis man drar opp det lille jordbæret i midten, finner man et bittelite jordbærstempel. Jeg er forelsket!
The best part were these two stamps; one shaped as a retro camera, the other one as a strawberry shortcake (pull upp the little strawberry, and the cutest little strawberry stamp reveals). I'm in love!


 Jeg skulle gjerne satt meg ned og lekt med mine nye leketøy med en gang, men reiser inn til København i dag og blir noen dager, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og drømme om hva jeg skal gjøre med skattene mine når jeg får satt meg ned og scrappet!
I really want to just sit down and play with my new toys, but I'm going to Copenhagen for a couple of days, so I'll just have to wait, gather inspiration and make plans for my new treasures!

Ha en deilig uke, vi sees!
Have a wonderful week, see you soon!

9 kommentarer:

Grethe sa...

Så mye flott du har kjøpt! Satt akkurat og tenkte at jeg ønsket meg mer chipboard! Veldig anvendelig pynt!

Torill sa...

Så kult!!!
Digger alle bokstavene og dingsene!! Kult!

Susanne Meltesen sa...

Aaaiiiiijjjjj - det kan du (næsten) ikke være bekendt. Har lige været på rundtur, har dog ikek bestilt noget endnu, men det kribler, gør det... ;o)

Jenn sa...

Awe, glad you received your package. I can't wait to see what you create!! Thanks for mentioning Torendi! :)

Tøvsjur sa...

Åååå drøm! kaka og kamera stempelet va jo bare så søtt. Nesten så æi skulle begynt å scrappe igjen, bare for å kjøpe de:)
Gøy å oppdage nye butikker med herlige stæsj i! Ikke nåkka e bedre enn det:)
Kos dæi masse i København. Skulle gjerne vært med dit altså! Drømmeby spør du meg.
Ha en fin uke!
Klem

Julia sa...

Så stilige stempler!!
Man får scrappelyst bare av å se på de :-)
Iler inn å titter!
Kos deg i Køben!

Marolle sa...

øj!! den skal jeg vist også lige se nærmere på ! lækre stempler!! vil du ikke nok tage kamera stemplet med på søndag ? så vil jeg lige låne det lidt den dag ;) please please!

Kreateten sa...

FinefineFINE ting - SKØNT med en frisk shop, der ikke har det alle andre har!
Linket er gemt TAKKER! :-)

Bente sa...

Tusen takk for superkoselig hilsen i bloggen min:) det er så kjekt når noen liker det en lager:)Måtte bruke litt tid i bloggen din:) Du lager SÅ utrolig mye flott. Masse inspirasjon å hente her. Kommer definitivt innom igjen:))) Håper du har en strålende helg:)