mandag 17. oktober 2011

Vinnerne av stempler fra American Crafts

Takk for mange hyggelige kommentarer - JA, jeg gleder meg virkelig stort til den USA-tur :) Jeg har en ny giveaway på trappene ganske snart, så var du ikke en av de heldige denne gang kan det jo komme en ny sjanse.

Vinneren av "Hello There"...


...er Lonol/Lonnie:
"Sikke nogle lækre stempler, Hello there vil jeg foretrække. Jeg har mange bill. af datter/barnebarn med en tlf, i hånden. Det lyder mega dejligt at i skal til CHA. Ja, jeg tror da at du (næsten) kan lade være med at bruge penge, indtil i skal afsted. Det er jo lidt af en gulerod, at gå efter =D"


Vinneren av "Sing Along"...


er Margit:
"Øj... det lyder godt nok som et eventyr at skulle til CHA messe i USA!!!
HVIS jeg kunne være heldig at vinde det ene stempelsæt, vil jeg især blive glad for "SING ALONG", som kunne bruges til nogle af de OSHkort jeg laver...
God week-end..."

Hygg dere med både OSH-kort og barnebarnscrap :) Send meg adressen deres til ann_cicilie (snabela) yahoo.com - så sender jeg stemplene snart (hvis dere ikke skal til Scrap-A-Mania, så kan dere få de der hvis dere vil).

3 kommentarer:

Maggie sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

Jeanne/Shelle86 sa...

Stort tillykke til vinderne!!

Pamela sa...

Love these stamp sets! :)