mandag 10. oktober 2011

Pocket full of wonderful treasures

*Du finner min stempelgiveaway her*

Skissedilla har akkurat sluppet denne skissen løs:


Her finner du min løsning på den:



Av og til er det bare så herlig å scrappe bilder fra en litt annen vinkel... Amanda har denne høstet proppet lommene sine fulle av alle mulige skatter, særlig nøtter, men også andre, øh, spennende ting. Små dyr og sånt.




Forholdsvis enkel layout fra meg, med et hyggelig og fargerikt cluster. Og så noen broderte sirkler, fant ut at siden trengte det som en liten ekstra touch.

Ha en fin uke :)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Uhhhm - fedt billede, seje syninger og cool opsætning :)

Rysse sa...

Dejligt LO med mange små detaljer.

Hege sa...

Herlig, AC! Masse nydelige detaljer som vanlig, jeg synes også at de sydde sirklene gjorde seg godt!!

Jeg vil også til CHA! :-(

Ha en knall tirsdag!
klems

Karina Beck sa...

Rigtig lækkert layout og fine detaljer.

Broggis sa...

Her var det mye å se på! Elsker bildet og alle de utrolig flotte detaljene. Nå ble jeg inspirert!
Takk for at du deltar!

Taarnesvik sa...

Kjempeflott LO, fin balanse og masse småtterier og kikke på!