tirsdag 20. april 2010

Et bursdagskort / a birthday card

Jeg laget dette kortet til Heidi, den fantastiske dama bak Scrapsisters. Har brukt et gammelt spillkort, en tag fra en tepose (Yogi Tea er genialt på så mange plan *lol*) og småting jeg fant rundt omkring i scrappeskattekammeret mitt.
I've made this card for Heidi, the amazing woman behind Scrapsisters. I've uses an old playing card, a tag from a tea bag (Yogi Tea is genious for so many reasons *lol*), and little scraps I found in my scrapbooking closet.

4 kommentarer:

Maria Krumbaek sa...

sødt kort :) jeg håber det bragte lykke

Anne sa...

Så kjempeflott!

Unknown sa...

I love it, love love love it. Det bragte masser af lykke og glæde i mit hjerte. 1000 tak min skønne AC.
*Knus* :)

Tøvsjur sa...

Å så fantastisk fint kort. Likte at det va itt annerledes!