mandag 5. april 2010

Den store dagen / The big day

Bidrag til/made for Skissedilla #54.

Dette er det siste bildet tatt av Amanda og meg sammen før Sofie kom til verden, det er tatt rett før jeg reiste inn på sykehuset (og var sikker på at Sofie ville være ute et par timer senere... Så feil kan man ta!).
This is the last picture of Amanda and me before I gave birth to Sofie, it is taken just before we left to the hospital (I was sure Sofie would be out in a couple of hours... Well, I was wrong!).

6 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Så koselig at dåkker tok bilde av dåkker to før du reiste inn:)
Kjempefin LO!Søte bambien du har brukt;)

Benita sa...

Hihi gernialt billede. Er vild med bidden der er taget af papiret i venstre hjørne.

Brit Sviggum sa...

Kjempefin LO, og et vedlig fint bilde :) Her var det mange flotte små detaljer. Liker veldig godt slik du har revet av den lille biten fra papiret, at du har brukt forskjellige bokstaver i overskriften og så elsker jeg den lille Bambien :)
Tusen takk for at du deltar.

Anonym sa...

virkelig lækkert layout :) og tillykke med den nye blog!

Eva (Fister) sa...

Rigtig sødt layout. Vi fik desværre ikke taget nogen ordentlige billeder af mig som gravid sammen med Nora.

Janne-Lise sa...

så flott LO - og så flott blogg - her blir jeg følger ja :) og jeg har lagt deg i inspirasjonsbloggene mine :) takk for titten.