onsdag 27. april 2011

Oh. My. God.

Hver desember pleier Pink Paislee å kjøre en "12 days of christmas" giveaway, og nytt stash fra den kanten sier jeg jo ikke nei til så desember 2010 slang jeg meg med. Og ble en av de 12 vinnerne!


Jeg var kjapp med å sende dem adressa mi, og kort tid etter var pakken på vei. Yey!


Så ble den stanset i tollen...


De ville vite verdien på pakka, da jeg ikke ante hva som var i pakken sendte jeg en mail til Pink Paislee, som svarte meg med en gang, og jeg sendte svaret til tollen.


Det var ikke nok for de. De skulle jo ha beviser! Så jeg fikk et brev i posten.


Kontaktet Pink Paislee igjen, som igjen viste fantastisk kundeservice og sendte mail både til meg og til Toll Danmark med informasjon om pakken.


Og tror dere så ikke at Toll Danmark, tross dette, sendte pakken i retur til USA!


Jeg var så sint at jeg var ved å sprekke, og ringte og ropte og skreik, men de var ikke til å hugge og stikke i.


Så kontaktet jeg Pink Paislee igjen og forklarte situasjonen. Vet dere så hva Pink Paislee gjorde?


Da pakken ENDELIG kom i retur (himmelen vet hva som tok så lang tid...), så sendte de meg den på nytt, og i dag var jeg på postkontoret og hentet den. YUM YUM YUM!!!


Gjett hvem som gleder seg til å scrappe med alle disse godsakene da... Og gjett om en del av dette kommer til å sendes videre til en av dere, dette må det jo bli en giveaway av! Kommer snart :D

6 kommentarer:

Vibeke sa...

WOW!!! Nå kjente jeg sjalusien bare hoppe på meg her!! For en helt vidunderlig pakke!!! Veldig misunnelig - men unner deg den så:):)

Kos deg masse:)

Torill sa...

For en historie!!!!
Men gurimalla så mye lekkert!! KNALL! Det var jo nesten værdt ventetiden;0) hi hi!
Si ifra når du skal ha utdeling da!!
klems

Trine Brandt-Lassen sa...

Fantastisk historie. Tillykke med at pakken endelig kom frem - godt at julen varer lige til påske! Det var værd at vente på, hva?

Hege sa...

For en fantastisk pakke!!!! Jeg er jo ikke misunnelig i det hele tatt...

Kos deg masse med ny-tinga dine!!!

klem

Jean sa...

Nøøøøøøøøjjj noget lækkert scrap du har fået hjem.. hvor er du bare heldig..

forstår ikke de kan tillade sig i Tolden at sende det tilbage? Det jo ikke noget farligt eller forkert altså.. hvor frækt..
Men rigtig heldigt du nu alligevel kan glæde dig over dine ting til sidst efter den lange ventetid..

Anonym sa...

sånne byråkrater er så utrolig irriternede! Glad det ordnet set - god kundeservice på Pink Paisley da! Imponerende!

Og digg å endelig få pakken til slutt da!