tirsdag 2. november 2010

Sweets for my sweet,sugar for my honey ♥

For litt siden fikk jeg de mest FANTASTISKE papirer og stash fra Glitz Design, bestilt hos A Million Little Things. Fargerikt og vintage, kan det så bli bedre?! Jeg fikk laget en layout da jeg var på halloweencrop hos Scrapfactory i weekenden, og dette er mitt bidrag til denne ukas Skissedillaskisse :)
Some time ago I received the most WONDERFUL papers and embellishments from Glitz Design, ordered at A Million Little Things. Colorful and vintage, love it! I made this layout at a halloween crop at Scrapfactory this weekend, and this is my take at this weeks sketch over at Skissedilla :)


Joda, det er Amanda som spiser honning rett ut fra boksen...
Yup, it's Amanda eating straight out of the honey jar...

10 kommentarer:

Anne sa...

Åh, dette var en utroolig herlig LO!
Knallfin pynt og kjempelekre farger og oppsett. :)

Torill sa...

I'M IN LOVE!!
Hærlighet for en utrolig nydelig LO!! Den var noe av det stiligste jeg har sett på lenge! MESTERVERK, Ann Cicilie! Dette kan du så grådig godt!!!
klems

Siv Anne sa...

Ååå så søt

Unknown sa...

uuuhm, love love love it. Colors kan man ikke få for mange af :)

Eldrid sa...

Heisan! Kom over din vakkre blog! Jeg er s[ inspirert!
Mye fint innp[ her. du er virkelig kreativ!
Takk for titten, her kommer jeg gjerne tilbake:)
klem
eldrid

Lene - Nabon sa...

oooo, love it!!!

Så masse kulke detaljer, liker biuldet også!

Takk for bidrag!

UlrikaT sa...

Åhh, for en herlig layout! Så lekfullt pyntad og en helt perfekt titel til den bilden!

Ellen sa...

Herlig leken layout, stilig blogg du har!

Aakre sa...

Denne var kul! Digger kaken :D flott med alle fargene og det stripete bakgrunnsarket :D

yanmaneee sa...

jordan shoes
off white
yeezy boost 350
supreme new york
supreme
yeezys
lebron 15
golden goose
pandora
kd shoes