lørdag 1. mai 2010

Hjemme hos Aslaug / At Aslaug's house

Scrappehuset har for tiden en utfordring kjørende, hvor man skal scrappe ordet "rutine". En viktig rutine for meg er at hver gang jeg er hjemme i Norge og besøker familien min, går jeg på besøk hos Aslaug. Hun er en dame som alltid har fungert som en reservebestemor for meg, og jeg er stolt over å kunne ta med mine barn på besøk hos henne.
Scrappehuset has a challenge going on right now, to scrap the word "routine". An important routine for me, is to visit Aslaug every time I'm staying with my family in Norway. She has always been like a grandmother to me, and I'm proud to show her my kids.

Takk til Vibeke, som ga meg idéen til den blondekanten (og som alltid er en stor inspirasjonskilde)!


Detaljer / details:



Har blant annet brukt Stickles Platinum (elsker den!), glimmermist, chipboard fra Maya Road, ark fra 7 Gypsies og Prima, journalingsheet fra Pink Paislee, tyll og sånn litt forskjellig.

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Lekker LO!!!
Deilige papirer og flotte detaljer.
Masse flott her hos deg, så slengte med på som følger;)
Ha en herlig helg:)

Maria Krumbaek sa...

sikke da en dejlig rutine at have. Er sikker på at dine besøg bringer lykke.
Dejligt LO og flot blondekant. Du laver altid nogle dejlige ting

Anne sa...

Utrolig fiin! :D

Torill sa...

Hærlighet så lekkert!!!
Skikkelig nydelig LO!! Og veldig flott bilde!
Tusen takk for at du lot deg inspirere av ordet vårt:0)

Ha en super søndag videre!!

GryA sa...

Gode minner og så herlige detaljer på hele Lo`n!Denne var supersøt!

Angela sa...

Lovely layouts!!

linn kr/sykepleier sa...

WOW! For en deilig LO! Ja, deilig faktisk. Behagelig fargevalg, vakkert oppsett, nyyyyyyyyyyyydelig pyntet. Og den koselige Aslaugen da. :)

Takk for ditt utrolig lekre bidrag. :D