søndag 17. juli 2011

Mother & Son ♥

ScrappeHuset tar'n også i juli - denne gang har vi valgt en fantastisk designer fra USA og en av hennes layouts til inspirasjon ♥ Christine Middlecamp er The Queen of  Awesome Details etter min mening, og vi håper dere lar dere utfordre og inspirere også :)




Dere kan vinne denne lekre pakken fra Scrappedillå:


Jeg har brukt februarkit'et fra Freehand Scraps til denne utfordringen. Utrolig lekkert kit med MASSE snacks i 


Og nei, det er ikke meg på bildet, det er min kjære storesøster og hennes sønn ;) Bildet er tatt i anledningen av hans konfirmasjon, som jeg også har laget et minialbum fra.


Har punchet sirkler fra et mønsterark, et ark med rub-ons og en transparent, og toppet med noen detaljer...


Doiliesene er klippet ut fra et mønsterark fra Crate Paper...


Har sydd en kant rundt layouten for å få samlet den, og punchet ut noen kanter med Martha Stewart puncher...


Håper dere nyter sommeren ♥

4 kommentarer:

Maggie sa...

For en lekker LO du har laget! Den sorte sømmen rundt det hele gjør virkelig susen :)

Paper Crafts & Scrapbooking Editor sa...

Fun projects, Ann! :)

Trine Brandt-Lassen sa...

Super skønt layout. Sejt med blonde på et 'drenge-layout'.

Unknown sa...

her explanation dolabuy hermes pop over to this site dolabuy louis vuitton click here for info replica gucci