torsdag 2. juni 2011

We are not what you think we are...



...we are golden!

ScrappeHuset vil at du skal la deg inspirere av den FANTASTISKE ovenstående video/sang av VIDUNDERLIGE Mika    Om det var jeg som foreslo denne? Uhm, ja, det var det visst... Han er så fin at det gjør vondt i øynene, og jeg elsker musikken hans  


Vi har blitt sponset av Creative Charms, med masse deilige fløyelsblomster, brads og bling.  Jeg har valgt å finne noen Ann Cicilie-vrier på produktene, og her ser du resultatet :)


Tror du jeg ble redd da Sofie plutselig var søkk vekk i folkemengden på Kastrup eller? JA, det var jeg sannelig! Men hun kom fort til rette, og det hele måtte scrappes...



Det orange og gule som er smørt utover er mist fra Studio Calico.



Ha en god langhelg alle sammen, og bli med på utfordringen vår da vel!

PS - Bildene i denne posten forsvant plutselig - jeg har nå forsøkt å laste de opp på nytt og håper det går dennen gangen! Bloody Blogspot - vært mye trøbbel i det siste!

4 kommentarer:

Tonje - fantorangen sa...

Stilig LO! Mange, mange flotte detaljer, og flott med den malinga :) Men for et nervepirrende øyeblikk! :P

Klem fra Tonje :)

Vibeke sa...

Dette tror jeg er den aller kuleste LOen jeg har sett fra deg!! Denne er helt rå!! Jeg elsker alle duppedingsene og detaljene dine. KNALL!!:)

Julia sa...

Utrolig kul Ann Cicilie!!! Liker alle kule detaljene fra deg, som vanlig!! Forferdelig historie da, kjenner pulsen øker og blir klam i hendene ved tanken (been there...) Jeg kommer garantert til å bli med på denne hos Scrappehuset, DIGGER Mika! Beste treningsmusikken også faktisk ;-)
Ha en fin torsdagskveld!

Bente Fagerberg sa...

Uff da, litt av en opplevelse av verst slaget!
Kjempefin side!Jeg er svak for maling etc...