søndag 26. september 2010

Utfordring og ryddesalg

Vi i ScrappeHuset har en ny (vel, ny og ny, er allerede fem dager siden vi kom med den!) utfordring - Skap ditt mesterverk!

Tanken bak min var at det skulle være litt funky vintage aktig med innslag av sterke farger og utradisjonelle materialer. Jeg synes den ble fin, ELSKER det koselige bildet av den lille familien min, men tja... Kjenner at jeg trenger en bitteliten scrappepause også.


 Har derfor brukt de siste dagene på å få ryddet grundig i scrappestashet mitt igjen, kikk innom her og se om du finner noe du liker! Til dere nordmenn: Hvis dere finner noe, kan jeg ta det med til Norge og poste det derfra, da jeg drar opp dit fredag. I så fall er det viktig at pengene for varene står på min konto senest torsdag, da jeg nødig vil slepe med noe oppover som jeg aldri får betalt for og derfor må slepe tilbake til Danmark ;)

3 kommentarer:

Tøvsjur sa...

hei på dæi!
Lækker LO!
Og for en fin familie du har:)
Ha en fin kveld
klæm

Henriette sa...

Sikke et lækkert layout AC, og fint at du kan mærke at du trænger til at rydde op og sælge ud, så du ikke får en stor krise igen!
Klem og god tur til Norge.

Marolle sa...

mums, lækkert layout!:)