torsdag 15. september 2011

Huffålæll!

For et par uker siden var min statusoppdatering på Facebook noe á la:

"Sett dette i din status hvis du kjenner en mann som har overlevd influensa. Det er viktig at andre menn får vite at mirakler kan skje!"

Vel, i to uker nå har jeg vært temmelig slapp i kantene, med vond hals og tåkete hode, og i tirsdags kom feberen og jeg har vært vekk fra jobb siden det. Isj! Håper at alle menn derute kan tilgi meg for min uttalelse, og at jeg snart kan bli frisk igjen.

Jeg har vel stort sett sovet siden tirsdag, men har også hatt litt tid til å kikke i "100 Contemporary Artists", som var en av bursdagsgavene til meg fra svigers i år. Utrolig mye fascinerende og inspirerende å finne, men er da noen innimellom hvor jeg tenker "Hvor er kunsten i dette?".


En fyr som aldri svikter meg når jeg er syk, er Pondus. Han var også med da jeg skulle føde Sofie, og jeg hadde stor glede av han helt frem til veene var av den grad at jeg hadde lyst til å vri hodet om på Rasmus bare så det ikke var jeg som skulle ha det uutholdelig. Ikke en gang Ponny-Petra kunne trekke i smilebåndene mine da.


Jeg skulle gjerne delt en layout med dere i dag, men de tre jeg har laget på det seneste ligger hos Love2Scrap, og jeg har glemt å ta bilder av de... Scrappebordet mitt har vært rimelig forsømt de siste par ukene...


Det jeg kan vise dere er et par closeups fra ting jeg har fått satt sammen i det siste! Her er en inspirasjonstavle jeg har laget meg, med utklipp fra diverse blader. Har brukt en korktavle hvor rammen er malt hvit.


Oppå hjørneskapet som står i spisestuen har jeg fått samlet noen ting og tang, blant annet står Instaxkameraet mitt her så det til enhver tid er klar til å bli tatt frem (det vil si, når jeg ikke har gjemt det på et eller annet smart sted eller nederst i en av veskene mine...).


Og nå som jeg har vært våken i over tre timer i strekk, tror jeg det er på tide for en syk og svakelig frue som meg å finne sengen igjen...

6 kommentarer:

aina sa...

isja...jaja,god bedring :-)

Jeanne/Shelle86 sa...

Jeg har også tidligere været ramt af den frygtelige "mande-influenza", den ER bare meget værre end normal influenza. Håber du snart er helt på toppen igen :)

Marolle sa...

god bedring :) og sikke inspirerende billeder, tak :)

Mona sa...

Hej Søde AC.

Selvfølgelig må du komme med et bidrag til min nye udfordring, en skål fuld af farver!!
Jeg har postet den endnu en gang med ny slutdato; d 29-9-2011.
Jeg glæder mig til at se hvad du finder på!!!!

Knus

Mona sa...

PS jeg regner med at komme til scrapamania- kan du ikke skriv en mail til mig. Bare gå ind på min hjemmeside:
www.desdemonadeluxe.com, under kontakt, så kan vi måske lave en aftale om at ses?...

Endnu et knus

yanmaneee sa...

air jordan
kyrie 6
yeezy
jordan 11
jordans
golden goose
jordan shoes
supreme clothing
yeezy 380
golden goose