torsdag 18. august 2011

Gratulerer med dagen, Amanda ♥

Vi startet dagen med boller og kakao, stearinlys og gaver 




Og et kort fra oss til Amanda 


Så ble Sofie avlevert i dagpleje, før Amanda og jeg dro hjem og pyntet muffins som hun skulle ha med i barnehagen. I følge Amanda kunne hun ikke bli 5 år før hun hadde blåst lys ut i barnehagen, så lys i muffinsen ble det 


Og en ordentlig glimmerprinsesse må selvfølgelig ha noen fine glimmertatoveringer på bursdagen sin 


Great attitude 


Jeg brukte dagen på å bake boller, rydde og vaske til gjestene kom på ettermiddagen. Løpt en tur fikk jeg sannelig også 


Jeg serverte gele, en selvfølge i ethvert norsk barneselskap, men ikke like kjent i Danmark. Matglade Sofie elsket det 


Amanda syntes også det var fint, så lenge hun fikk spise det uten vaniljekrem til 


Shiny happy people 


En utrolig fin dag for store og små - jeg elsker fødselsdager 


7 kommentarer:

Heidi sa...

Fødselsdage kan være skønne. Og det ser ud til at i har haft en vidunderlig dag. Stort tillykke til smukke Amanda.

Anne sa...

Gratulerer med femåringen, det ser ut som dere alle hadde en flott feiring. :) Veldig herlig kort hun fikk da. ;)

Ingeborg B. Hansen sa...

Gratulerer fra meg!

Nadia Cannizzo sa...

Hahahaha Ann cecile! I had to laugh when you asked if I was pregnant on my blog..LOL! Well...I will let you know later on today *wink*

Marolle sa...

stort tillykke!!
hvor er de bare blevet store begge to :)

Lena Saifa sa...

Herlige bilder :)

Scrappefruen sa...

For noen skjønne barn du har!! Og utrolig hvor fort tiden går. Gratulerer litt på etterskudd med bursdagsjenta.