lørdag 12. mars 2011

♥Layout by Amanda, and a Poppydesign card ♥

Amanda og jeg har scrappet i dag, må bare vise denne som hun har laget til sin tremenning. Vi pakket den fint inn og sendte den i posten i dag ♥ Hun har også laget en layout til, pluss et kort hvor hun har slått seg løs med mists fra Studio Calico, jeg tror hun har samme scrappestil som meg jeg
Amanda and I've had a creative day today, and I just have to show you this one that she made for her cousin. We've werapped it in gift paper and mailed it out today ♥ She's also made another layout, and a card, and I think she has the same style as her mum ♥ 


 Vi i ScrappeHuset har vært så heldige å få noen rykende ferske mønsterark fra den nostalgiske serien "Barbeint" i posten fra Poppydesign, pluss noen stempeltrykk, dere kan tro vi har kost oss! Jeg har fått laget dette kortet til ei venninne som nettopp har fått en liten gutt, og med alle de gravide venninnene jeg har for tiden blir det nok ikke lenge før neste babykort skal lages ♥ Blir bittelittegrann verpesjuk, men har heldigvis ei lita ei som våkner opp til en gang i halvtimen på natten for tiden, du snakker om effektiv prevensjon... ;)
We in ScrappeHuset have been so lucky to receive some hot, fresh patterned papers from Poppydesign to play with, I've made this card for a friend of mine who just gave birth to a little beautiful boy ♥ I've got SO many pregnant friends right now, so guess you'll see some more baby cards from me very soon ♥  


Fortsatt god weekend!
Have a nice weekend!
 

1 kommentar:

Anne sa...

For en herlig LO,så fine farger og kjempeflott pyntet, og helt nyydelig babykort!