lørdag 1. januar 2011

She loves you.

Godt nyttår, alle sammen!

I ScrappeHuset starter vi det nye året med en utfordring til dere; vi vil se dere scrappe en monokromatisk layout! Det vil si at dere skal scrappe en layout i en farge, i tillegg vil vi se dere bruke metall, maling og mist :) Selvfølgelig er alle typer scrappeprosjekter velkomne, så som kort, dekorerte bokser osv., vi elsker mangfold (jeg derimot, er jo mer av den typen som skjelver ved tanken på å lage andre ting enn layouts, he he he)!

Jeg skulle scrappe i rosa, og var vel ærlig talt litt skeptisk til om jeg kunne gjennomføre en hel layout i kun en farge. Det viste seg å være en lek! Det var kjempegøy å pøse på med pynt i en farge, og i tillegg til klassisk scrappestash suplerte jeg blant annet med et hårstrikk, en bamse og broderisøm.

Selve bildet ser veldig rosa ut her (har særdeles lite peiling på foto, men er det fordi den reflekterer alt det rosa rundt?), i virkeligheten er det mye hvitere, noe som er stilig fordi selv om layouten er tungt lesset med pynt, så står bildet veldig klart frem, med den lille solstrålen vår som et klart fokus :)

 Håper du lar deg inspirere til å scrappe monokromatisk, bare finn frem alt du har i den fargen du vil bruke og slå deg løs! Jeg synes i alle fall dette var en frisk og morsom start på scrappeåret!

Og her får dere noen detaljbilder:





Ha en fin første helg i 2011 :)

5 kommentarer:

-Aina- sa...

Nydelig rosa LO♥

Ønsker deg gog dine et godt nytt år

Ifversen sa...

Superlækkert LO!
Tak for dejlig inspiration i 2010 - glæder mig til mere i 2011!

Kreateten sa...

WOW! Virkelig et lækkert LO!

Den udfordring tror jeg jeg vil tage op i morgen :-)

Godt nytår!

Anonym sa...

Så fin!! Slik vil jeg også prøve (har aldri tenkt over muligheten for å være helt ærlig...) :)

Og så gøy å se at du har fått brukt litt av småstæsjet du fikk, Ida Elise kjente igjen den lille rosa bamsen :)

Android apps development sa...

I really appreciate your efforts on posting great information on spam.This is very necessary to every blogger.All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.