tirsdag 12. oktober 2010

Hvitt? Ja? Nei? Kanskje?

Om to uker starter Sofie i dagpleje, etterfølgende er det fem uker til jeg starter på jobb. Jeg ville ha god tid til å venne henne på hennes nye hverdag, samtidig som jeg vil bruke de 4-5 timene jeg blir hjemme alene disse dagene til å pusse opp litt her hjemme og gjøre ting klart til arbeidslivet starter, slik at jeg ikke hver dag skal komme hjem og irritere meg over alt jeg ikke fikk malt.

Vel.

Jeg kjøpte for et par uker siden maling i en fantstisk farge hos den lokale maleforretningen, opprinnelig skulle den brukes til tallerkenhyllen min.


For et par kvelder siden tok jeg frem et par skuffeoppbevaringsting jeg har kjøpt hos Søstrene Grene, og malte de i denne lekre fargen. Elsker den, men blir kanskje litt mye å male hele tallerkenhyllen i den? Kanskje jeg bare skulle gå for hvit?



Og så var det altså det hjørneskapet mitt. Jeg synes det er så stilig (sjekk løveføttene!), meeen... Den hadde kanskje tatt seg bedre ut i hvitt? Eller har dere andre forslag til hva jeg kan gjøre med den?


(Skjønner ikke helt hva som skjedde med bildet av hjørneskapet jeg, synes Blogger oppfører seg litt merkelig i dag? Skapet er altså langt og smalt, ikke kort og kompakt, he he).

Alle tips mottas med stor takk!

4 kommentarer:

Torill sa...

hvitt hvitt hvitt:0)
digger den blå til boksene - men tror hvitt hadde gjort seg på store ting!!!
klems

Marolle sa...

uhh det ville være rigtig fint med en flot farve på, og måske tapet bagved glasset ?

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Tusen takk for koselige ord inne hos mæi:)

Herlig blåfarge på boksan dine!
Hjørneskapet ditt va jo bare helt fantastisk! Og DE fotan på den da! *drøm*
Tru æi ville malt den kvit og kjøpt nåen spreke knotter til den, elle rkanskje malt den i en spræk farge!

Håpe du har en fin kveld.
klæm

Annette / aka sa...

Tillykke med din nydesignede side. Hvor er den bare blevet flot.