tirsdag 27. juli 2010

Sofie og dragen / Sofie and her kite

Her er minialbumet jeg laget på Sejerø :) Har gått litt amok med farger og mønstre, så er nok ikke alt som matcher like godt, men gud som jeg har kost meg i det fargerike kaoset!
Here's the mini album I made while being on vaccation. I went crazy with colors and patterns, and boy had I lots of fun!

For- og bakside er laget med kraftkartong, med en scalloped edge nederst laget med en Martha Stewart Border Punch. Herligheten holdes sammen med fire binding rings fra 7Gypsies, dekorert med bånd og tyll.
Front and back is made from kraft cardstock, with a scalloped edge made from a Martha Stewart Border Punch. The album is held together by four red binding rings from 7Gypsies, decorated with trims and tulle.



Har for det meste brukt ting fra / I've mostly used stash from:
- Sassafras Lass
- Studio Calico
- Jenni Bowlin
- American Crafts
- Echo Park Paper
- 7 Gypsies


Jg skal legge flere bilder fra photoshooten i kraftkonvolutten fra Maya Road.
I'm gonna put some more of the pictures from the photoshoot, in this kraft envelope from Maya Road.  






Det røde mønsterarket med gule blomster er en glemt skatt fra Daisy D's. Elsker det!
The red patterned paper with yellow flowers, is a forgotten treasure from Daisy D's. Love it!


Som jeg sa i sist post, så vil jeg definitivt scrappe et minialbum snart igjen. Det er så utrolig gøy!
As I said in my last post, I'll definetely scrap another minialbum soon. It's so much fun!



Og i kveld skal jeg se Alice in Wonderland, kanskje får jeg mer inspirasjon fra filmen? Gleder meg!
And tonight I'm gonna watch Alice in Wonderland, perhaps the movie will give me some more inspiration? Can't wait!


7 kommentarer:

Maria Krumbaek sa...

WOW!! Det er bare et lækkert album. Jeg er specielt vild med forsiden. Glæder mig til at se flere minialbums fra din side ;)

Anne sa...

Utroolig herlig, flotte farger. :)

Sabrina Krighaar sa...

Det er blevet rigtig godt!

Du kan godt se frem til filmen, så den i går, og den er så flot. Historien er måske ikke videre original, men Tim Burton formår at skabe de vildeste universer.

Camilla sa...

Så fint album. :) Digger miksen av farger og produkter. :)
Kos deg med film i kveld. Jeg må innrømme jeg ble litt skuffet da jeg så den. :( Mulig det var fordi jeg forventet for mye, var klar for tidenes beste film... :p Det hele endte med at jeg så på tegnefilm versjonen etterpå. ;D

Susanne Meltesen sa...

Mums, et lækkert album - og dejligt at få de små historier med. Skøn lille pige... ;o)

Marolle sa...

wow hvor er det bare super lækkert!!

Scrappegal sa...

Nyyydelig, lekent minialbum altså!!!! :D :D :D :D