lørdag 12. mai 2012

Mais månedspakke fra Love2Scrap

Love2Scrap tilbyr medlemsskap i sin månedsklubb, hvor du hver måned får en pakke med papirer og stash som ikke er til salgs i butikken. I tillegg til månedspakken får du noen ekstra gode tilbud en gang i mellom, samt rabatt i butikken.

Denne måneds pakke består av papirer og stickers fra en serie jeg personlig håndplukket på CHA-messen, fordi jeg synes fargene og mønstrene er helt utrolig lekre! Serien heter Buttercup og er produsert av LilyBeeDesign, og er i mine øyne perfekt til utrolig mange anledninger. Selv om blåtonene dominerer, har jeg ingen problemer med å bruke de på prosjekter med jentene mine (men så er jo jeg heller ingen typisk rosascrapper, he he).



Jeg har laget et enkelt kort:



En side i min sorte Smash (jeg har brukt en av disse til å lage en ekstra side i boken):



En side i min lilla king size Smash:




Pluss at jeg har brukt de små alfabetene på denne siden (også i min store Smash):



Love2Scrap har fått inn en masse snacks i det siste, blant annet fra Studio Calico, Pebbles, Crate Paper, American Crafts og ikke minst skabeloner fra Crafter's Workshop. Dere finner de under nyheter fra april og nyheter fra mai :)

Og så har jeg, som vel ikke er den heftigste stempler i verden, funnet disse fra YouDo som jeg har brukt på flere av sidene jeg har vist ovenfor. Elsker de!



Ønsker dere alle en god, kreativ weekend :)




9 kommentarer:

Karina Beck sa...

Lækre Smash sider Ann Cicilie!

Jean sa...

Sikken nogle fede smash sider.!!
Uhh ja det stempel har jeg også lige købt den anden dag hos Pia og er allerede VILD med det, og har lavet et kort med det.. Det bare svært at bruge stjernerne som baggrund for jeg kan ikk få det lavet uden det bliver helt skørt med mellem rum :(

Fortsat god weekend :)

Jytte sa...

Lækre smash-sider og toplækkert stempelsøt!! Skønne farver i denne månedspakke :D

Hanneby sa...

Lækre sider du har fået lavet dig - og et smukt kort

God weekend til dig

Vibeke sa...

Dette var bare helt deg!! Kjempestilig, herlig og tøft!!!:)

Kule stempler!!:)

Dortesjs sa...

super skønne smash sider

*Alison* sa...

the colors are amazing! I just love the way you have the paper piercing on the sides, and the adorable tag and flag :) so inspiring.. I came by your blog from Moxie Fab:)
HUGS

GryA sa...

Herlige ting du har laget her! Liker enkelheten i det!

angel sa...

I like this LO:)
Podoba mi się:)